MyAccount Fix

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount Fix? Nu e panică,  creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum știi că ai nevoie de aplicația mobilă MyAccount Fix

Dacă ai servicii de televiziune, internet fix, voce fixă, Smart WiFi, Smart TV Stick sau abonament mobil cu contract încheiat pe Telekom Romania Communications (TKR), le poți gestiona pe toate direct de pe telefon, folosind aplicația mobilă MyAccount Fix.

Adaugi serviciile în cont, faci plăți în siguranță și ai control deplin asupra abonamentelor tale.

Pentru ce servicii folosești aplicația mobilă

Servicii fixe

  • Plătești facturi mai ușor, fără vizite în magazin.
  • Îți personalizezi serviciile așa cum vrei.
  • Ai acces instant la informații despre abonamentele tale.

Servicii mobile

  • Știi mereu cât ai consumat și ce opțiuni active ai.
  • Schimbi sau reînnoiești abonamente, modifici extraopțiuni.
  • Ești la curent cu noile oferte, concursuri și promoții.

MyAccount Fix

Descarcă aplicația

Ce poți face cu aplicația mobilă?

Descoperă principalele funcționalități și beneficii.


Gestionezi facturile

Verifici, descarci și plătești facturile când vrei. Ai istoricul plăților din ultimele 6 luni.

Activezi factura electronică

E gratis și o ai tot timpul la îndemână, pe telefon. Scapi și de plicurile din casă.

Plătești în siguranță

Salvezi datele cardului bancar, faci plăți mai rapide. Poți confirma sau amâna plata facturii.

Rezolvi deranjamente

Cu funcția MyRepair, rezolvi ușor deranjamente. Deschizi tichete pentru probleme tehnice avansate.

Gestionezi serviciile

Activezi și dezactivezi caracteristici ale serviciilor tale oricând vrei, în funcție de nevoi.

Activezi extraopțiuni

Îți personalizezi serviciile așa cum vrei și adaugi ce opțiuni suplimentare îți dorești.

Modifici abonamentul

Îți schimbi planul tarifar fără să dai explicații, adaugi roaming la abonament sau extra beneficii.

Reînnoiești abonamentul

Profiți de ofertele personalizate la reînnoire și obții un preț mai bun la abonament.

Vrei să instalezi aplicația? Uite cât de ușor este:

Ai cont MyAccount Fix?

Nu ai cont MyAccount Fix?

Ai nevoie de ajutor?

Descoperă tutorialele pas cu pas și familiarizează-te cu aplicația mobilă MyAccount Fix.

Cauți răspuns la o întrebare mai specifică? Scrie-ne un e-mail: myapp.ROU02@telekom.ro

Bine de știut

Când ai nevoie de aplicația mobilă MyAccount Fix?

Dacă ești client Telekom Romania Communications, aplicația mobilă MyAccount Fix te ajută să-ți gestionezi mai ușor serviciile fixe și fix-mobile pe care le ai. Cum știi ce tip de servicii ai?

Ai servicii fixe dacă deții un abonament de:

  • Televiziune;
  • Internet fix;
  • Voce fixă;
  • Smart WiFi;
  • Smart TV Stick.

Ai servicii fix-mobile dacă deții:

  • Abonament mobil cu contract încheiat pe Telekom Romania Communications;
  • Unul sau mai multe dintre serviciile fixe enumerate mai sus.
Cum verifici dacă ai contractul încheiat pe Telekom Romania Communications?

Pe factura ta de servicii, în colțul din dreapta sus, este precizat numele companiei. Dacă scrie TKR, înseamnă că ai contractul încheiat pe Telekom Romania Communications.

De ce să folosești aplicația mobilă MyAccount Fix?

Ai acces instant la informații despre consum, factură, abonamente și extraopțiuni. Economisești timp. Plătești facturile de pe telefon, la orice oră din zi sau noapte, fără să mai mergi în magazinele fizice.

Am instalat aplicația mobilă MyAccount Fix. Este suficient?

Felicitări pentru acest pas! În continuare, este important să-ți personalizezi contul cu serviciile pe care le deții.

Din pagina „Sumar Profil”, apasă pe butonul „Adaugă un serviciu”. Mai departe, introdu codul tău de abonat (dacă ai servicii fixe) sau numărul de mobil (dacă ai servicii fix-mobile). Apasă butonul „Conectează serviciile” și gata, ai contul personalizat! Acum poți redenumi serviciile după bunul plac.

Cum plătești factura în aplicația mobilă MyAccount Fix?

Durează 2 minute să plătești factura din contul tău MyAccount Fix. În meniul principal, mergi la „Facturi și plăți”, bifează factura pe care vrei să o plătești, introdu datele cardului cu care vrei să faci plata (și salvează-le, pentru plăți mai rapide în viitor), iar apoi confirmă tranzacția. Simplu, nu-i așa?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul

Portează-te la Telekom Romania Communications în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: